Δεύτερο μηχανάκι. Παλαιό ή νέο;

<<

Markas

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
BMW F800GS
Yamaha WR250R

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1693

Εγγραφή:
03/05/11, 19:58

Δημοσίευση 11/10/12, 17:59

#1

Δεύτερο μηχανάκι. Παλαιό ή νέο;

yns έγραψε:Για 2η μηχανή 250cc δεν θα έσκαγα 4700...

Το πόσο κάνει μια μηχανή είναι πολύ σχετικό.
Πχ αγοράζεις ένα παλαιό 250ρι πχ του 1995 και το παίρνεις 1200 Ευρώ.
Εκεί βέβαια θα χρειαστείς αμέσως ένα σημάζεμα. Όλα τα υγρά αλλαγή προληπτικά, βάλε και μερικά ψηλά έφυγε αμέσως το 500-800 ευρώ αν πιάνουν τα χέρια σου ή έχεις φίλο μάστορα. Αν όχι πάει παραπάνω. Πάμε δηλαδή κοντά στα 2000 στη νορμάλ περίπτωση. Εκεί πλέον αναρωτιέμαι εγώ. Γιατί να μη ψάξω ένα στοκ καινούργιο σε τιμή πχ 4400-4500 ή και λιγότερα και μετά από 15+χρόνια χρήσης να χάσω 2500 ευρώ;
Αυτά βέβαια στη καλή περίπτωση που δε σκάσει ξαφνικά στα χέρια σου καμιά χοντρή ζημιά που να σου στοιχίσει άλλο ένα μηχανάκι!
Παραδείγματα έχω υπόψιν μου τουλάχιστον 3 από παιδιά του συλλόγου! (στο νέο έχεις τουλάχιστον τα 2 χρόνια εγγύηση!)
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένα Serrow 225 που πήρε ο Βροχίδης που σκαμπάζει και αρκετά από μηχανολογικά και του διέλυσε ο κινητήρας μετά από 1500 χιλιόμετρα!!! :devil:
Διαβάστε περισσότερα εδώ: http://madnomad.gr/main/serow-service/
Θυμίζω πως ο Βροχίδης είναι το παλικάρι που πήγε Ινδία και πόσες άλλες Ασιατικές χώρες με ένα XR.
Αλλά και να σου βγει σχετικά οκ, ένα παλαιό μηχανάκι καταναλώνει περισσότερο (σημαντική παράμετρος στις μέρες μας) και είναι πολύ πιο επιρρεπές να πάθει κάποια στιγμή ζημιά λόγο αγνώστου προτέρου βίου. Αγοράζεις φτηνά, μη περιμένεις όμως και να σου βγει φτηνά στη χρήση εν τέλη.
Δηλαδή φοβάμαι πως υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που αν κρατήσουν δύο ιδιοκτήτες (ένας με καινούργιο, ένας με παλαιό μεταχειρισμένο) το νεοαποκτηθέν καμάρι τους για 5-10 χρονάκια, πιο πολύ θα πληρώσει αυτός που αγόρασε το μεταχειρισμένο παρά το καινούργιο!!!
Α και όσον αφορά τη τιμή. Δυστυχώς, με μικρή σχετικά διαφορά τιμής αγοράζεις περισσότερα κυβικά. Αλλά το θέμα δεν είναι μόνο η αγορά αλλά και το κόστος σε βάθος χρόνου.
Όλα αυτά βέβαια θα μπορούσα να στα πω από το τηλέφωνο αλλά προτίμησα να τα γράψω εδώ σαν προβληματισμό μου να κριθεί από όλους. Υπάρχουν πολλοί πιο έμπειροι από εμένα στα μηχανικά εδώ μέσα που σίγουρα θα έχουν να προσθέσουν περισσότερα στο θέμα.
Εκεί που τελειώνει η άσφαλτος αρχίζει η περιπέτεια. Προσοχή, το χώμα είναι κολλητικό και δε φεύγει με το πλύσιμο! :beer: .
<<

yns

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Γιάννης

Μοτοσυκλέτα:
Honda - CRF1100L
Honda - Dominator 650
Royal Enfield - Himalayan

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 2408

Εγγραφή:
23/04/11, 00:40

Δημοσίευση 11/10/12, 19:47

#2

Δεύτερο μηχανάκι. Παλαιό ή νέο;

Σα να μου φαίνεται πως έβαλες τιμές BMW!! ^_^

500-800€ για αλλαγές υγρών και κάτι ψιλά; με αυτά τα λεφτά πιστεύω πως αλλάζεις και δίσκους συμπλέκτη, αλυσογράναζα, όλα τα πλαστικά, τα λάστιχα, παίρνεις καινούρια αυτοκόλλητα και αλλάζεις και ταπετσαρία στη σέλα!! :D Α, και λάμπες! :)

Λάδια κινητήρα να σου πάνε 30
Υγρά φρένων 20-30
λάδια μπουκάλες άλλα 30
---
100 τα υγρά τα οποία τα αλλάζουμε μόνοι μας (ή σχεδόν, θα κοστίσουν ένα καφέ και ένα κρουασάν σε ένα φίλο που ξέρω)

Λάστιχα; με ένα 150-200άρι καθάρισες ΑΝ θέλει λάστιχα..

Πες πως θέλει συρματόσκοινα: 40; 50; Η αλλαγή δεν χρεώνεται! ;)

Ρουλεμάν; Κάνα 5άρι το ένα, με ένα εξολκέα θα κάνουμε δουλειά.

Αν πάρεις και αλυσογράναζα να σου βγει κάνα 150άρι ακόμα; και πολύ λέω! Γιατί χώρια τις καλές τιμές που μπορεί να έχουμε εδώ από μαγαζιά που μας υποστηρίζουν, μην ξεχνάμε πως το ebay είναι φίλος μας!

Ρώτα και τον Μάνο πόσο του στοίχισε το 520... Το σημαντικό σ'αυτή τη ζωή είναι να έχεις καλούς φίλους... ;)

Εννοείται πως δεν θα πάρεις το 1ο χρέπι που θα βρεθεί μπροστά σου, θα ψάξεις για ένα καλοσυντηρημένο μηχανάκι που δεν έχει άμεση ανάγκη από αναλώσιμα και αν έχει θα αφαιρεθούν από την αρχική τιμή.

Ας τοποθετηθούν κι οι πιο έμπειροι (κι αν έχω πετάξει καμιά παπαριά -πολύ πιθανό- ας με διορθώσουν!) :)
Today is Life, Tomorrow Never Comes
<<

Markas

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
BMW F800GS
Yamaha WR250R

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1693

Εγγραφή:
03/05/11, 19:58

Δημοσίευση 11/10/12, 20:46

#3

Δεύτερο μηχανάκι. Παλαιό ή νέο;

yns έγραψε:...
Ρώτα και τον Μάνο πόσο του στοίχισε το 520... Το σημαντικό σ'αυτή τη ζωή είναι να έχεις καλούς φίλους... ;)
...

Η περίπτωση του Μάνου με το 520 ήταν πράγματι πολύ καλή. Και μπράβο στο παιδί που τον βοήθησε. Αλλά αν θυμάσαι ο παλιός ιδιοκτήτης νόμιζε πως είχε χοντρή βλάβη και το έδωσε τζαμπέ ενώ τελικά δεν υπήρχε πρόβλημα. Τέτοιες περιπτώσεις είναι όμως κανόνας;
Α, και τα 500 Ευρώ για συμμαζέματα μου τα είπε άλλος, δε το έβγαλα μετρώντας αναλυτικά.
Κανένας πιο έμπειρος να μιλήσει ρε παιδιά; :dntknw:
Εκεί που τελειώνει η άσφαλτος αρχίζει η περιπέτεια. Προσοχή, το χώμα είναι κολλητικό και δε φεύγει με το πλύσιμο! :beer: .
<<

MANU KTM950

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νεκτάριος

Μοτοσυκλέτα:
KTM 950 ADVENTURE 2004
KTM 250 EXC 2008
KTM LC4 640 Prestige 2003

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1484

Εγγραφή:
15/05/11, 23:46

Δημοσίευση 11/10/12, 21:47

#4

Δεύτερο μηχανάκι. Παλαιό ή νέο;

νομιζω οτι ο Γιαννης εχει δικιο στο θεμα μαζεματος (συνηθως παιζεις απο 250-350 ευρω) ομως αυτο που πρωτιστος πρεπει να δεις ειναι τι θα κανεις με αυτη την μοτοσικλετα και εννοω αν για παραδειγμα κυκλοφορεις καθημερινα με αυτο τοτε πρεπει να δεις το θεμα συντηρηση, αξιοπιστια αλλα και καταναλωση πιο επισταμενα.
Αν τωρα το θελεις για μια στο τοσο στις χωματινες τοτε δεν θα γραφεις τοσα πολλα χιλιομετρα και αρα τα παραπανω σηκωνουν καποιες παραχωρησεις.
Επισης ενα ακομα θεμα ειναι ποσο διαστημα θελεις να κρατησεις αυτο που θα παρεις δηλ. φαντασου να παρεις ενα μεταχειρισμενο στα 1200 ευρω το οποιο να ειναι 15ετιας και να θες να το παντρευτεις......ε αυτο οσο συντηρημενο και να ειναι ολο και κατι θα ζηταει λογω ηλικιας και μονο.
Τωρα εγω νομιζω οτι απο 2500 - 3000 ευρω θα βρεις παρα πολλα μηχανακια και με βαση την εξελιξη εγω θα προτιμουσα κατι πιο φρεσκο, πιο καινουργιο και με οσο γινεται λιγοτερα χιλιομετρα.
Θελει υπομονη και ψαξιμο οχι τυχαια αλλα αφου καταληξεις ειδος μαρκα μοντελο ψαχνεις μονο αυτο.
CHOOSE YOUR LEVEL.........THE WORLD IS ORANGE
<<

P@vlos.B

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Παύλος

Μοτοσυκλέτα:
ΚΤΜ 690 E '08
KTM EXC 250 '06

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 511

Εγγραφή:
21/04/12, 15:58

Δημοσίευση 14/10/12, 01:12

#5

Δεύτερο μηχανάκι. Παλαιό ή νέο;

yns έγραψε:100 τα υγρά τα οποία τα αλλάζουμε μόνοι μας (ή σχεδόν, θα κοστίσουν ένα καφέ και ένα κρουασάν σε ένα φίλο που ξέρω)

Λάστιχα; με ένα150-200άρι καθάρισες ΑΝ θέλει λάστιχα..

Πες πως θέλει συρματόσκοινα: 40; 50; Η αλλαγή δεν χρεώνεται! ;)

Ρουλεμάν; Κάνα 5άρι το ένα, με ένα εξολκέα θα κάνουμε δουλειά. X 4=20

Αν πάρεις και αλυσογράναζα να σου βγει κάνα 150άρι ακόμα; και πολύ λέω! 100 σου λέω εγώ Γιατί χώρια τις καλές τιμές που μπορεί να έχουμε εδώ από μαγαζιά που μας υποστηρίζουν, μην ξεχνάμε πως το ebay είναι φίλος μας!

ΣΥΝΟΛΟ 410

Και σου λέω εγώ τώρα, δεν θα έχει και καμιά σπασμένη μανέτα, ειδικά αν είναι εντουράκι?
Ρουλεμάν λαιμού δύσκολο να έχουν αλλαχτεί, αν το βάλεις να το σουλουπώσεις λίγο δεν θα τα αλλάξεις?
Καθάρισμα καρμπιρατέρ, γρασάρισμα εκεί που πρέπει.
Όλο και κάνα εξάρτημα θα του λείπει ή θα θέλει αλλαγή, κάνα φλασάκι, καμιά γλίστρα..
Το 500άρικο σου φεύγει στο νερό. Και όλα αυτά με πολύ προσωπική εργασία, χωρίς να το πηγαίνεις σε μάστορα.
Όλα βέβαια εξαρτιούνται και από το πόσο ψείρας είσαι, και σε τι κατάσταση θες να φέρεις τη μηχανή.
Αν θες το παίρνεις και το καβαλάς όπως το είχε ο προηγούμενος, και δεν του αλλάζεις ούτε λάδια..
Αλλά κανείς από εμάς πιστεύω δεν να μπορεί να το κάνει αυτό.
Παιδιά εγώ έχω πάρει 3 μεταχειρισμένες μηχανές.
Ένα DR250S '92, ένα DR350SE '00, και τέλος το KTM 250 '06.
Στα 2 DR το 500άρικο το ξεπέρασα με ταχύτητα φωτός!ειδικά στο πρώτο, που το πήγαινα συνεχώς σε μαστόρους γιατί δεν ήξερα που παν τα 4....
Στο KTM το παλεύω..
και δεν θεωρώ τον εαυτό μου ψείρα.
Μηχανή πάνω από 10ετία που θα την πάρεις 1000-1500€ θέλει το λιγότερο 500€ άμεσα για να σουλουπωθεί.
Εκτός και αν πετύχεις την περίπτωση μπάρμπα που την είχε συνέχεια στο γκαράζ, και την έβγαζε μια Κυριακή το μήνα και άμα..
Αλλά αυτές είναι ελάχιστες, και συνήθως πάνε μιλημένα σε γνωστούς.
Η ιδιοφυΐα έχει τα όρια της, η βλακεία δεν έχει τέτοια κολλήματα...
<<

MANU KTM950

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νεκτάριος

Μοτοσυκλέτα:
KTM 950 ADVENTURE 2004
KTM 250 EXC 2008
KTM LC4 640 Prestige 2003

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1484

Εγγραφή:
15/05/11, 23:46

Δημοσίευση 14/10/12, 17:26

#6

Δεύτερο μηχανάκι. Παλαιό ή νέο;

P@vlos.B έγραψε:
yns έγραψε:100 τα υγρά τα οποία τα αλλάζουμε μόνοι μας (ή σχεδόν, θα κοστίσουν ένα καφέ και ένα κρουασάν σε ένα φίλο που ξέρω)

Λάστιχα; με ένα150-200άρι καθάρισες ΑΝ θέλει λάστιχα..

Πες πως θέλει συρματόσκοινα: 40; 50; Η αλλαγή δεν χρεώνεται! ;)

Ρουλεμάν; Κάνα 5άρι το ένα, με ένα εξολκέα θα κάνουμε δουλειά. X 4=20

Αν πάρεις και αλυσογράναζα να σου βγει κάνα 150άρι ακόμα; και πολύ λέω! 100 σου λέω εγώ Γιατί χώρια τις καλές τιμές που μπορεί να έχουμε εδώ από μαγαζιά που μας υποστηρίζουν, μην ξεχνάμε πως το ebay είναι φίλος μας!

ΣΥΝΟΛΟ 410

Και σου λέω εγώ τώρα, δεν θα έχει και καμιά σπασμένη μανέτα, ειδικά αν είναι εντουράκι?
Ρουλεμάν λαιμού δύσκολο να έχουν αλλαχτεί, αν το βάλεις να το σουλουπώσεις λίγο δεν θα τα αλλάξεις?
Καθάρισμα καρμπιρατέρ, γρασάρισμα εκεί που πρέπει.
Όλο και κάνα εξάρτημα θα του λείπει ή θα θέλει αλλαγή, κάνα φλασάκι, καμιά γλίστρα..
Το 500άρικο σου φεύγει στο νερό. Και όλα αυτά με πολύ προσωπική εργασία, χωρίς να το πηγαίνεις σε μάστορα.
Όλα βέβαια εξαρτιούνται και από το πόσο ψείρας είσαι, και σε τι κατάσταση θες να φέρεις τη μηχανή.
Αν θες το παίρνεις και το καβαλάς όπως το είχε ο προηγούμενος, και δεν του αλλάζεις ούτε λάδια..
Αλλά κανείς από εμάς πιστεύω δεν να μπορεί να το κάνει αυτό.
Παιδιά εγώ έχω πάρει 3 μεταχειρισμένες μηχανές.
Ένα DR250S '92, ένα DR350SE '00, και τέλος το KTM 250 '06.
Στα 2 DR το 500άρικο το ξεπέρασα με ταχύτητα φωτός!ειδικά στο πρώτο, που το πήγαινα συνεχώς σε μαστόρους γιατί δεν ήξερα που παν τα 4....
Στο KTM το παλεύω..
και δεν θεωρώ τον εαυτό μου ψείρα.
Μηχανή πάνω από 10ετία που θα την πάρεις 1000-1500€ θέλει το λιγότερο 500€ άμεσα για να σουλουπωθεί.
Εκτός και αν πετύχεις την περίπτωση μπάρμπα που την είχε συνέχεια στο γκαράζ, και την έβγαζε μια Κυριακή το μήνα και άμα..
Αλλά αυτές είναι ελάχιστες, και συνήθως πάνε μιλημένα σε γνωστούς.



Συμφωνω απολυτα :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
CHOOSE YOUR LEVEL.........THE WORLD IS ORANGE

Επιστροφή στο Τεχνικά και άλλα θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δημ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software. Παραμετροποίηση για τον ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ: Γιάννης Παρασύρης.
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com