Όνομα:
Γιάννης
Μοτοσυκλέτα:
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ RMX
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή:
18/03/12, 22:48
2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)
Πλυθώρα συζητήσεων βέβαια γίνεται εδώ και χρόνια. Φανς και υπέρμαχοι της μίας ή της άλλης πλευράς, άλλες φορές με παροπίδες και άλλες φορές με επιχειρήματα, θέτουν τα υπέρ και τα κατά.
Ναι, σαφώς και υπάρχουν υπέρ και κατά και στις δύο πλευρές! Ποια είναι όμως; Αξίζει να παραβλέπεις κάτι για να έχεις κάτι άλλο; Και ποιο είναι αυτό;
Σκοπός αυτού του νήματος είναι να γραφτούν όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικές απόψεις (και τεκμηριωμένες, που να αποτυπώνουν τα + και τα - της κάθε πλευράς, επί του πρακτέου!
Ξεκινάω από αυτό:
Βέβαια, να έχουμε στο μυαλό μας και τα περιθώρια βελτίωσης της κάθε πλευράς. Δηλαδή, τα 4Τ τα τελευταία 10 χρόνια έχουν σημαντικά μειωμένο βάρος σε σχέση με παλαιότερα. Αντίστοιχα τα 2Τ έχουν βελτιώσει την κατανάλωση, κοκ.
Άρα, λαμβάνοντας υπόψη:
- Κόστος (αγοράς, συντήρησης-επισκευής)
- DIY
- Αναλώσιμα
- Τεχνικά χαρακτηριστικά (βάρος, δύναμη, ροπές κπλ.)
- Οδηγικά (βουνό, μονοπάτι, φλαταδούρες, uphill κλπ.)
- και ό,τι άλλο φαντάζεστε
εμπλουτίστε το νήμα λοιπόν με οπτικές γωνίες (αντικειμενικές ή μη)!!!
Food for thought:
http://motocrossactionmag.com/Main/News ... -7986.aspx
Τέλος, θα ήθελα να παραθέσω και μία πολύ αντικειμενική μελέτη για το θέμα, που σίγουρα θα βοηθήσει: