2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

<<

tiflaeisai

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Γιάννης

Μοτοσυκλέτα:
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ RMX

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 346

Εγγραφή:
18/03/12, 22:48

Δημοσίευση 24/05/12, 00:48

#1

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

Έχει πολυσυζητηθεί τελευταία από εμάς...

Πλυθώρα συζητήσεων βέβαια γίνεται εδώ και χρόνια. Φανς και υπέρμαχοι της μίας ή της άλλης πλευράς, άλλες φορές με παροπίδες και άλλες φορές με επιχειρήματα, θέτουν τα υπέρ και τα κατά.

Ναι, σαφώς και υπάρχουν υπέρ και κατά και στις δύο πλευρές! Ποια είναι όμως; Αξίζει να παραβλέπεις κάτι για να έχεις κάτι άλλο; Και ποιο είναι αυτό;

Σκοπός αυτού του νήματος είναι να γραφτούν όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικές απόψεις (και τεκμηριωμένες, που να αποτυπώνουν τα + και τα - της κάθε πλευράς, επί του πρακτέου!

Ξεκινάω από αυτό:


Βέβαια, να έχουμε στο μυαλό μας και τα περιθώρια βελτίωσης της κάθε πλευράς. Δηλαδή, τα 4Τ τα τελευταία 10 χρόνια έχουν σημαντικά μειωμένο βάρος σε σχέση με παλαιότερα. Αντίστοιχα τα 2Τ έχουν βελτιώσει την κατανάλωση, κοκ.

Άρα, λαμβάνοντας υπόψη:
- Κόστος (αγοράς, συντήρησης-επισκευής)
- DIY
- Αναλώσιμα
- Τεχνικά χαρακτηριστικά (βάρος, δύναμη, ροπές κπλ.)
- Οδηγικά (βουνό, μονοπάτι, φλαταδούρες, uphill κλπ.)
- και ό,τι άλλο φαντάζεστε

εμπλουτίστε το νήμα λοιπόν με οπτικές γωνίες (αντικειμενικές ή μη)!!!

Food for thought:
http://motocrossactionmag.com/Main/News ... -7986.aspx

Τέλος, θα ήθελα να παραθέσω και μία πολύ αντικειμενική μελέτη για το θέμα, που σίγουρα θα βοηθήσει:
<<

enkefalos

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Σπύρος

Μοτοσυκλέτα:
KTM 520 EXC
KTM 950 ADVENTURE
ETV 1000 CAPONORD

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 230

Εγγραφή:
08/06/11, 00:08

Δημοσίευση 24/05/12, 11:33

#2

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

Εγώ πάντως ξέρω και έχω δει με τα ματια μου οτι εκει που πανε τα 2Τ πανε και 4Τ ενω το αντιθέτω δεν γίνετε ^_^ ^_^ ε MANU θυμασαι :lol
<<

yns

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Γιάννης

Μοτοσυκλέτα:
Honda - CRF1100L
Honda - Dominator 650
Royal Enfield - Himalayan

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 2408

Εγγραφή:
23/04/11, 00:40

Δημοσίευση 24/05/12, 13:50

#3

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

Έλιωσα στο γέλιο με το 2ο βίντεο!!! ^_^ ^_^ ^_^

Το θέμα μεγάλο και διαχρονικό..
Δεν ξέρω τι να πω. Εμένα δεν μου αρέσει η λαδίλα και το πρι πρι που κάνουν τα δίχρονα, προτιμώ το βρουμ βρουμ, αν και το μικρότερο βάρος δεν με χαλάει καθόλου, είναι αντικειμενική και τεκμηριωμένη η άποψη μου; :D
Today is Life, Tomorrow Never Comes
<<

P@vlos.B

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Παύλος

Μοτοσυκλέτα:
ΚΤΜ 690 E '08
KTM EXC 250 '06

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 511

Εγγραφή:
21/04/12, 15:58

Δημοσίευση 24/05/12, 14:21

#4

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

yns έγραψε:Έλιωσα στο γέλιο με το 2ο βίντεο!!! ^_^ ^_^ ^_^

Το θέμα μεγάλο και διαχρονικό..
Δεν ξέρω τι να πω. Εμένα δεν μου αρέσει η λαδίλα και το πρι πρι που κάνουν τα δίχρονα, προτιμώ το βρουμ βρουμ, αν και το μικρότερο βάρος δεν με χαλάει καθόλου, είναι αντικειμενική και τεκμηριωμένη η άποψη μου; :D


:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Και γώ προτιμώ το βρουμ βρουμ από το πρι πρι ^_^ ^_^ ^_^ !

Πέραν του θορύβου, το τετράχρονο μου φαίνεται πιο προβλέψιμο και στρωτό μηχανάκι σε θέμα οδήγησης, αλλά από την άλλη το μικρότερο βάρος και κόστος συντήρησης των δίχρονων είναι ζηλευτά...
Έχω τετράχρονο και κατά 99% και το επόμενο θα είναι πάλι 4Τ, αλλά παρατηρώ επίσης ότι στην πλειοψηφία τους οι επαγγελματίες οδηγοί καβαλούν 2Τ...
Η ιδιοφυΐα έχει τα όρια της, η βλακεία δεν έχει τέτοια κολλήματα...
<<

nikosp

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
dominator 650,

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1117

Εγγραφή:
13/05/11, 21:40

Δημοσίευση 24/05/12, 20:17

#5

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

Το θεμα ειναι απλο!!!
εχεις να κανεις μια δουλεια!!
τι ειναι καλυτερο?
να την κανεις με ΔΥΟ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ,,,,η νατην κανεις με ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ :dntknw:
<<

tiflaeisai

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Γιάννης

Μοτοσυκλέτα:
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ RMX

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 346

Εγγραφή:
18/03/12, 22:48

Δημοσίευση 24/05/12, 21:12

#6

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

yns έγραψε:Εμένα δεν μου αρέσει η λαδίλα και το πρι πρι που κάνουν τα δίχρονα :D


Ναι, η λαδίλα πάντα είναι ένα θέμα. Αλλά στην παρούσα φάση, νομίζω ότι αν έχεις φάει σε μία εντουράδα σκόνη-λάσπη κλπ... η διχρονία είναι το λιγότερο!

Επίσης Γιάννη, διάβασες το άρθρο για την εξέλιξη των 2Τ (injection κλπ)...;
<<

yns

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Γιάννης

Μοτοσυκλέτα:
Honda - CRF1100L
Honda - Dominator 650
Royal Enfield - Himalayan

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 2408

Εγγραφή:
23/04/11, 00:40

Δημοσίευση 24/05/12, 21:20

#7

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

tiflaeisai έγραψε:Επίσης Γιάννη, διάβασες το άρθρο για την εξέλιξη των 2Τ (injection κλπ)...;


Αυτό που λέει για -60% στο κόστος κατασκευής και +40% στην ιπποδύναμη;
Τι να πω, μακάρι να γίνουν, ό,τι αφορά την εξέλιξη είναι καλό, αν πέσουν πολύ οι τιμές στα δίχρονα και όλοι τρέξουν να πάρουν από ένα θα μπορώ κι εγώ να πάρω ένα φτηνό μεταχειρισμένο 400 EXC! :D
Today is Life, Tomorrow Never Comes
<<

advnick

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
KTM ADVENTURE 640

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 603

Εγγραφή:
14/06/11, 12:57

Δημοσίευση 24/05/12, 21:47

#8

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

Να απαντησω στο διλλημα του nikosp. Στο 2Τ, το εμβολο κανει 2 χρονους για να παραξει το εργο ενος εμβολου 4Τ. Αρα ζοριζεται περισοτερο με αποτελεσμα την μεγαλυτερη φθορα.
<<

nikosp

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
dominator 650,

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1117

Εγγραφή:
13/05/11, 21:40

Δημοσίευση 24/05/12, 21:50

#9

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

:P

αντιτριβεικες επικαλύψεις !
:thumbsup:
Τελευταία επεξεργασία από nikosp και 24/05/12, 21:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<<

advnick

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
KTM ADVENTURE 640

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 603

Εγγραφή:
14/06/11, 12:57

Δημοσίευση 24/05/12, 21:52

#10

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

nikosp έγραψε::P

^_^ ^_^ ^_^ :P :P :P
<<

nikosp

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
dominator 650,

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1117

Εγγραφή:
13/05/11, 21:40

Δημοσίευση 24/05/12, 22:20

#11

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

προδοτη,,,,δοσυλογε,,,,θυμασε το crm reeeeee :mad:
<<

advnick

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
KTM ADVENTURE 640

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 603

Εγγραφή:
14/06/11, 12:57

Δημοσίευση 24/05/12, 22:21

#12

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

nikosp έγραψε:προδοτη,,,,δοσυλογε,,,,θυμασε το crm reeeeee :mad:

ε, ενταξει εχω κανει κι εγω λαθη στη ζωη μου!!!!!!!!!! :P
<<

manos13

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
manos

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1251

Εγγραφή:
30/10/11, 14:21

Δημοσίευση 24/05/12, 22:32

#13

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

ρε nikosp το αβαταρ που εχεις τι ειναι 2Τ η 4Τ...?????φιλαρακι η αλαξε αβαταρ η σβησε γιατι μας εχεις ζαλισει τα @ρχιδ@...... ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^
<<

nikosp

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
dominator 650,

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1117

Εγγραφή:
13/05/11, 21:40

Δημοσίευση 24/05/12, 22:36

#14

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

advnick έγραψε:
nikosp έγραψε:προδοτη,,,,δοσυλογε,,,,θυμασε το crm reeeeee :mad:

ε, ενταξει εχω κανει κι εγω λαθη στη ζωη μου!!!!!!!!!! :P


θυμασαι το dt ρεεεεεε ^_^ ^_^
<<

nikosp

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
dominator 650,

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1117

Εγγραφή:
13/05/11, 21:40

Δημοσίευση 24/05/12, 22:38

#15

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

manos13 έγραψε:ρε nikosp το αβαταρ που εχεις τι ειναι 2Τ η 4Τ...?????φιλαρακι η αλαξε αβαταρ η σβησε γιατι μας εχεις ζαλισει τα @ρχιδ@...... ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^



εσυ μην μιλας ρε ,,,,γιατι μολις βγηκες απο το αυγο,,,,,,ενταξει!! ^_^ ^_^
Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά και άλλα θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δημ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software. Παραμετροποίηση για τον ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ: Γιάννης Παρασύρης.
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com