2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

<<

advnick

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
KTM ADVENTURE 640

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 603

Εγγραφή:
14/06/11, 12:57

Δημοσίευση 01/06/12, 09:59

#91

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

tiflaeisai έγραψε:
nikosp έγραψε:επισης οταν τα τετραχρονα εχουν στο πλαι βοηθητικες ροδες σκαρφαλωνουν καλυτερα και πεφτουν πιο δυσκολα ,,,για αυτον τον λογο εχω τετραχρονο
(το δικο μου εχει βοηθητικες μαμα σαν αξεσουαρ) και συμβουλεψα και τον manos 13 να παρει ιδιο αλλα εκεινος πηρε αλλο και τωρα θα θελει πατεντες να βαλει της βοηθητικες
:P :lol :lol :lol

Χα χα χα χα χα χα!!!


Ναι ρε συ ΝίκοADV, αλλά η ευκολία που περιγράφεις δεν προσφέρει συγκίνηση...

Παράδειγμα 2Τ:
- Πω ρε π#$στη μου, θα φρενάρω σ' αυτό το κατηφόρι ή θα με κλαίνε οι ρέγγες;
ή
-Πω ρε φίλε, πρέπει να πάρω φόρα, για να μην κρεμάσει το μπουρδέλο... γιατί αν κρεμάσει... τη μαμήσαμε...
Συμφωνοι Γιαννη, αλλα αυτο προυποθετει σχετικη εμπειρια. :) :)
Αλλά υπάρχει και αυτό:
- Μιλάμε άρπαξε μία ροπή πάνω στο μονοπάτι και σήκωσα μία σούζα μαγεία!!!!
και πολλά άλλα...

Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ!
Στα δύσκολα βελτιώνεσαι τεχνικά σαν οδηγός και στα εύκολα απλώς απολαμβάνεις!
<<

P@vlos.B

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Παύλος

Μοτοσυκλέτα:
ΚΤΜ 690 E '08
KTM EXC 250 '06

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 511

Εγγραφή:
21/04/12, 15:58

Δημοσίευση 01/06/12, 10:03

#92

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

tiflaeisai έγραψε:Ναι ρε συ ΝίκοADV, αλλά η ευκολία που περιγράφεις δεν προσφέρει συγκίνηση...

Παράδειγμα 2Τ:
- Πω ρε π#$στη μου, θα φρενάρω σ' αυτό το κατηφόρι ή θα με κλαίνε οι ρέγγες;
ή
-Πω ρε φίλε, πρέπει να πάρω φόρα, για να μην κρεμάσει το μπουρδέλο... γιατί αν κρεμάσει... τη μαμήσαμε...

Αλλά υπάρχει και αυτό:
- Μιλάμε άρπαξε μία ροπή πάνω στο μονοπάτι και σήκωσα μία σούζα μαγεία!!!!
και πολλά άλλα...

Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ!
Στα δύσκολα βελτιώνεσαι τεχνικά σαν οδηγός και στα εύκολα απλώς απολαμβάνεις!


Εμένα πάλι γιατί και το
-Μ@μ@κ@ ένα κατηφορήδι... κάτσε να κουμπόσω την πρώτη, και ο θεός βοηθός .....
μου φαίνεται πάρα πολύ συγκινητικό????
Τόσο συγκινητικό που θα βάλω τα κλάματα καμιά ώρα???? ^_^ ^_^ ^_^
Η ιδιοφυΐα έχει τα όρια της, η βλακεία δεν έχει τέτοια κολλήματα...
<<

enkefalos

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Σπύρος

Μοτοσυκλέτα:
KTM 520 EXC
KTM 950 ADVENTURE
ETV 1000 CAPONORD

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 230

Εγγραφή:
08/06/11, 00:08

Δημοσίευση 01/06/12, 10:19

#93

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

Εγώ λέω να πάρετε ένα 4Τ να βρείτε την υγεία σας γιατί απο τα λαδια που εισπνέετε έχετε κάψει το μυαλό σας και λέτε βλακείες ^_^ ^_^


απλα τεζα
<<

advnick

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
KTM ADVENTURE 640

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 603

Εγγραφή:
14/06/11, 12:57

Δημοσίευση 01/06/12, 10:48

#94

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

enkefalos έγραψε:Εγώ λέω να πάρετε ένα 4Τ να βρείτε την υγεία σας γιατί απο τα λαδια που εισπνέετε έχετε κάψει το μυαλό σας και λέτε βλακείες ^_^ ^_^


απλα τεζα

^_^ ^_^ ^_^ Antoine Meo!!!!!!!!!!!!!! Τα σχολια του τυπου, ειναι ολα τα λεφτα!!!!!!!!!!!!!!! ^_^ ^_^ ^_^
<<

MANU KTM950

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νεκτάριος

Μοτοσυκλέτα:
KTM 950 ADVENTURE 2004
KTM 250 EXC 2008
KTM LC4 640 Prestige 2003

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1484

Εγγραφή:
15/05/11, 23:46

Δημοσίευση 01/06/12, 12:59

#95

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

συντεκναρα τι λες???????????
ισα ισα που στα μονοπατια ειναι η σοβαρη διαφορα...... εκει που πρεπει να στριβεις με λιγα και να δουλευεις σωμα και μυαλο ...... εκει καταλαβαινεις την διαφορα βαρους και την διαφορα προσπελασης εμποδιων.
Σου θυμιζω το μονοπατι στο Τζερμιαδο και πες μου τι θα εκανες εκει με 4τ
Επισης για το τεζα που λεει ο σπυρος .............. ας γελασω.......... ποιος ειναι αυτος που θα παει τεζα χαχαχαχαχαχα.
Παιρνεται παραδειγμα απο οδηγους σαν τον Μεο???? Ε ενταξει σε τετοιο επιπεδο δεν εχει και μεγαλη διαφορα αλλα στα δυσκολα γιατι το 90% απο αυτους επιλεγουν 2Τ???
Α και κατι αλλο ο Μεο τοτε ηταν με Husky...............φετος γιατι δεν παει το ιδιο???????
CHOOSE YOUR LEVEL.........THE WORLD IS ORANGE
<<

nikosp

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
dominator 650,

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1117

Εγγραφή:
13/05/11, 21:40

Δημοσίευση 01/06/12, 13:30

#96

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

συντεκναρα τι λες??????????? τετραχρονος ειναι ,οτι θελει λεει!!!;)
ισα ισα που στα μονοπατια ειναι η σοβαρη διαφορα...... εκει που πρεπει να στριβεις με λιγα και να δουλευεις σωμα και μυαλο ...... εκει καταλαβαινεις την διαφορα βαρους και την διαφορα προσπελασης εμποδιων.με το καικι του :dntknw: νασαι καλα γελασαμε παλι
Σου θυμιζω το μονοπατι στο Τζερμιαδο και πες μου τι θα εκανες εκει με 4τ θα εμενε εκει ,,τα ΕΜΑΚ γιατι τα εχουμε :lol :lol
Επισης για το τεζα που λεει ο σπυρος .............. ας γελασω.......... ποιος ειναι αυτος που θα παει τεζα χαχαχαχαχαχα :lol .οmanos 13 :lol :lol
,Παιρνεται παραδειγμα απο οδηγους σαν τον Μεο???? Ε ενταξει σε τετοιο επιπεδο δεν εχει και μεγαλη διαφορα αλλα στα δυσκολα γιατι το 90% απο αυτους επιλεγουν 2Τ???,,, :lol την βρισκουν με τα δυσκολα
Α και κατι αλλο ο Μεο τοτε ηταν με Husky...............φετος γιατι δεν παει το ιδιο??????? :dntknw: γερασε???
<<

nikosp

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νίκος

Μοτοσυκλέτα:
dominator 650,

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1117

Εγγραφή:
13/05/11, 21:40

Δημοσίευση 01/06/12, 13:32

#97

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

enkefalos έγραψε:Εγώ λέω να πάρετε ένα 4Τ να βρείτε την υγεία σας γιατί απο τα λαδια που εισπνέετε έχετε κάψει το μυαλό σας και λέτε βλακείες ^_^ ^_^


απλα τεζα






σπυρακο ,,,,,,,,ασεεεε,,,,,,,αυτοι που ειναι πισω εισπνεουν και οχι αυτοι που ειναι μπροστα :lol :lol
<<

matt15

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Μάνθος

Μοτοσυκλέτα:
CRF 450

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 11

Εγγραφή:
09/04/12, 22:33

Δημοσίευση 01/06/12, 13:35

#98

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

Μιας κ μπηκε Meo να βαλω κ εγω ενα με τον ιδιο, αυτη την φορα με διχρονο εναντιον 4τ! :lol




Και να πω την ταπεινη μου αποψη διχως να εχω εμπειρια, απο αυτα που εχω καταλαβει.... Διχρονα σε κλειστα μονοπατια κ hard enduro εχουν σημαντικο πλεονεκτημα εναντι των 4τ λογω βαρους, ευκολια σε ελιγμους, κτλ..
Στα ανοιχτα κομματια παλι το πανω χερι το εχουν τα τετραχρονα...
Οποτε τελικα ο καθε κινητηρας εχει τα πλην του και τα συν του. Απλα η διαφορα ειναι οτι την τελευταια δεκαετια οι τετραχρονοι κινητηρες παρουσιαζουν αλματωδη εξελιξη σε σχεση με τους διχρονους, ειδικα στο mx οπου τα 2τ οι γιαπωνεζοι τα εχουν παρατησει κ εντελως. Στο εντουρο οπου οι επιδοσεις δεν παιζουν τοσο σημαντικο ρολο ειναι λιγο διαφορετικα τα πραγματα, Αυταα!
<<

manos13

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
manos

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1251

Εγγραφή:
30/10/11, 14:21

Δημοσίευση 01/06/12, 16:29

#99

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

tiflaeisai έγραψε:

Ναι ρε συ ΝίκοADV, αλλά η ευκολία που περιγράφεις δεν προσφέρει συγκίνηση...

Παράδειγμα 2Τ:
- Πω ρε π#$στη μου, θα φρενάρω σ' αυτό το κατηφόρι ή θα με κλαίνε οι ρέγγες;
ή
-Πω ρε φίλε, πρέπει να πάρω φόρα, για να μην κρεμάσει το μπουρδέλο... γιατί αν κρεμάσει... τη μαμήσαμε...

Αλλά υπάρχει και αυτό:
- Μιλάμε άρπαξε μία ροπή πάνω στο μονοπάτι και σήκωσα μία σούζα μαγεία!!!!
και πολλά άλλα...

Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ!
Στα δύσκολα βελτιώνεσαι τεχνικά σαν οδηγός και στα εύκολα απλώς απολαμβάνεις!



το να σε κλαινε οι ρεγγες ειναι παντως συγκινητικο.....αποφευγω τετοιου ειδους συγκινησεις η αληθεια ειναι..... ^_^ ^_^ ^_^ ^_^

τωρα για την σουζα τι να πω εσυ περιμενεις να αρπαξεις την ροπη πανω στο μονοπατι και το μονο που θα ευχεσαι ειναι να μην φας καπακι μαζι με την σουζα....εγω παλι χαλαρος παιζω πιστονιες και αναβω λαμπαδες....
<<

manos13

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
manos

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1251

Εγγραφή:
30/10/11, 14:21

Δημοσίευση 01/06/12, 17:07

#100

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

nikosp έγραψε:συντεκναρα τι λες??????????? τετραχρονος ειναι ,οτι θελει λεει!!!;)
ισα ισα που στα μονοπατια ειναι η σοβαρη διαφορα...... εκει που πρεπει να στριβεις με λιγα και να δουλευεις σωμα και μυαλο ...... εκει καταλαβαινεις την διαφορα βαρους και την διαφορα προσπελασης εμποδιων.με το καικι του :dntknw: νασαι καλα γελασαμε παλι
Σου θυμιζω το μονοπατι στο Τζερμιαδο και πες μου τι θα εκανες εκει με 4τ θα εμενε εκει ,,τα ΕΜΑΚ γιατι τα εχουμε :lol :lol
Επισης για το τεζα που λεει ο σπυρος .............. ας γελασω.......... ποιος ειναι αυτος που θα παει τεζα χαχαχαχαχαχα :lol .οmanos 13 :lol :lol
,Παιρνεται παραδειγμα απο οδηγους σαν τον Μεο???? Ε ενταξει σε τετοιο επιπεδο δεν εχει και μεγαλη διαφορα αλλα στα δυσκολα γιατι το 90% απο αυτους επιλεγουν 2Τ???,,, :lol την βρισκουν με τα δυσκολα
Α και κατι αλλο ο Μεο τοτε ηταν με Husky...............φετος γιατι δεν παει το ιδιο??????? :dntknw: γερασε???




αυτο που έγραψες nikosp οτι "την βρίσκουν με τα δυσκολα" δεν ειναι μακριά απο την αντίληψη των ανθρώπων που κανουν αγώνες για αυτο καλο ειναι να το σκεφτείς λιγακι.......,το θεαμα και η δυσκολία ειναι πλέον το πρωτο πραγμα που σκέφτονται ολοι οι διοργανωτές αγωνων. αν μερικοί πιστεύουν οτι τα 2Τ ειναι ποιο ευκολοδούλευτα για τον λογο οτι τα οδηγούν πολύ οδηγοί αγόνων μαλών εχουν πέσει στον λακο με την φαβα.το λογικο παντως και με βαση το τι πουλάει θα ηταν να βαζουν 4Τ αφου τα θεωρείται δυσκολοδηγητα για να προσφερουν περισσότερο θεαμα......εεεεεεε διαφορετικά ποιος ο λογος να θεωρούνται ολοι αυτοι κορυφαίοι οδηγοι??????,κορυφαιοι θα ειμασταν εγω ο enkefalos και ο advinick....... ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ πω πω πουτσ@
Τελευταία επεξεργασία από manos13 και 01/06/12, 18:35, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
<<

manos13

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
manos

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1251

Εγγραφή:
30/10/11, 14:21

Δημοσίευση 01/06/12, 18:21

#101

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

matt15 έγραψε:Μιας κ μπηκε Meo να βαλω κ εγω ενα με τον ιδιο, αυτη την φορα με διχρονο εναντιον 4τ! :lol







τον πουστι κουνουπι οδηγαει ρε.....τστστσ πως κανει ετσι....σκετη ηχορυπανση.... :hot: :hot: :hot:
<<

MANU KTM950

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νεκτάριος

Μοτοσυκλέτα:
KTM 950 ADVENTURE 2004
KTM 250 EXC 2008
KTM LC4 640 Prestige 2003

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1484

Εγγραφή:
15/05/11, 23:46

Δημοσίευση 02/06/12, 09:32

#102

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

παιρνωντας παραδειγμα απο τις δικες μας βολτες τα καπακια και τα 4τ ειναι αμεσα συνδεμενα (ξερουν και ο ενκεφαλος, και ο δημητρης και ο αντρεας αλλα νομιζω και εσυ μανο)......
εγω συμφωνω με τον φιλο παραπανω σαφως τα 4τ στις φλαταδουρες ειναι καλυτερα οπως επισης η τεχνολογια εχει πασει ολη πανω τους κυριως διοτι φερνουν πολλα χρηματα στις εταιρειες παραγωγης με τοσα ανταλακτικα που θελουν after sale.
Το 2τ το παιρνεις και για 2-3 χρονια δεν σε ξαναβλεπουν ......... γιατι να το βελτιωσουν???? Αφου δεν σπαει και αν ξερεις .....παει....
Το 4τ το παιρνεις και αν εισαι σωστος και χερας σε 6 μηνες θελει πιστονακι αν δεν εχει κανει ηδη εκρηξη ή εχει ρουφηξει τιποτα βαλβιδες (βλεπε crf, kxf, rmz),
κοροιδα ειναι λοιπον να μην προσελκυσουν πελατες ριχνοντας τεχνολογια σε αυτα?? Ασε που ο πολυς κοσμος αυτα ξερει να οδηγα.....τα αλλα θελει να δουλευει και το μυαλο σου.............χαχαχαχαχαχα
CHOOSE YOUR LEVEL.........THE WORLD IS ORANGE
<<

tiflaeisai

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Γιάννης

Μοτοσυκλέτα:
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ RMX

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 346

Εγγραφή:
18/03/12, 22:48

Δημοσίευση 02/06/12, 12:31

#103

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

Ανάρπαστο έχει γίνει το θέμα...

Μιας και το αναφέρει και η προεδράρα (σλουρπ), τα 4T να τονίσουμε ότι είναι μόδα! Είναι δεδομένο ότι εάν οι εταιρείες επένδυαν τα ίδια λεφτά σε έρευνα και εξέλιξη για τα 2Τ, αυτή τη στιγμή θα είχαμε ανώτερους κινητήρες! Και σε δύναμη, και σε συνολική απόδοση!

Μην ξεχνάμε ότι στο MotoGP, πριν χρόνια, πρωτοπόρος εταιρεία ήταν η Honda με τα 2Τ, όταν απλώς κατάλαβαν ότι ρόλο παίζει η απόδοση σε όλες τις στροφές, και όχι η συνολικά υψηλή απόδοση (σε HP).

Αν αντίστοιχα είχαμε εξέλιξη τέτοιων μοτέρ (και δεν έπαιζαν συμφέροντα από πίσω) αυτή τη στιγμή θα είχαμε κυριαρχία!

Επίσης, την άποψη του κέρδους και των συμφερόντων στηρίζει και η γνωστή άποψη περί όφελους των κατασκευάστριων εταιρειών: 'τα πολλά λεφτά βγαίνουν από τα ανταλλακτικά'!

Τι να σου κάνει λοιπόν ένα διχρονάκι που θέλει πιστόνι/ελατήρια κάθε 1-2 χρόνια!

Όσο για τα λάδια, ναι κοστίζουν. Αλλά σε συνολικό κόστος, όντως είναι μεγαλύτερο των 2Τ;
Χαρακτηριστικό είναι το post του esthita εδώ: http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 81&t=10483

Για να ακούσω απόψεις τώρα....
<<

MANU KTM950

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νεκτάριος

Μοτοσυκλέτα:
KTM 950 ADVENTURE 2004
KTM 250 EXC 2008
KTM LC4 640 Prestige 2003

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1484

Εγγραφή:
15/05/11, 23:46

Δημοσίευση 02/06/12, 13:32

#104

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

παραθετω αυτο και οποιος καταλαβε ,,,,,καταλαβε
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... oob6AVlV0#!

και για ταπα αυτο.................συντεκναρα
http://www.youtube.com/watch?v=v-VyC6i9 ... ure=relmfu
CHOOSE YOUR LEVEL.........THE WORLD IS ORANGE
<<

MANU KTM950

Άβαταρ μέλους

Όνομα:
Νεκτάριος

Μοτοσυκλέτα:
KTM 950 ADVENTURE 2004
KTM 250 EXC 2008
KTM LC4 640 Prestige 2003

Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσιεύσεις: 1484

Εγγραφή:
15/05/11, 23:46

Δημοσίευση 02/06/12, 13:42

#105

2Τ VS 4T (δίχρονο ή τετράχρονο τελικά;)

επισης παραθετω ατοφιο απο το dirt bike αυτο:

""Εγω όταν έκανα γενική επισκευή στο EXC450 του 2008 χωρις κυλινδρο και βαλβίδες το μαλι εφτασε τα 1500 ευρόπουλα!!! Ε το έδωσα και πήρα το 300αρι, αλλαξα προλυπτικά το πιστονι και μετα από 80 ωρες αλλαξα μόνο τα ελατήρια με 40 ευρώπουλα.

Το 300αρι μου καιει 1 λιτρο motul 710 ή 800 καθε 20 ώρες (αναλογία 1:50) και το αγοράζω 15 ευρώ (ή 20 το 800)

Το 450αρι αλλαζα τα λάδια με motul 300v (20 Euros) 600 ml καθε 5 ωρες και 900ml στο κιβώτιο καθε 15 ωρες αρα 2700ml κάθε 15 ώρες ή 54 ευρω καθε 15 ώρες!

Αρα έχουμε και λέμε Διχρονο λάδι 0.75 με 1.00 ευρω την ώρα
Τετράχρονο λάδι 3.6 ευρώ την ώρα!!

Και στα δύο μηχανάκια εβαζα super αμόλυβδη και μου βγαζαν 3 με 4 ώρες σε μονοπάτι...

Κατα τ'άλλα γιαυτο λένε ότι τα 300αρια είναι τα μηχανάκια της κρίσης!!""
CHOOSE YOUR LEVEL.........THE WORLD IS ORANGE
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά και άλλα θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δημ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software. Παραμετροποίηση για τον ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ: Γιάννης Παρασύρης.
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com