Σελίδα 2 από 3

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29/04/12, 09:56
από KostasT
Ευχαριστώ πολύ παιδιά!!! Είμαι περίεργος να δω πως θα τα πάω με αυτό το μηχανακι στο χώμα!!!

Πρόεδρε θα τα πούμε και από κοντά, θα κανονίσουμε! :D :D :D

Μου φαίνεται πως θα φάω πολλά ξενύχτια με τα site που μου στείλατε... :)

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29/04/12, 13:17
από advnick
ΚΩΣΤΑ, ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΩΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ, Τ63, ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29/04/12, 18:58
από KostasT
Κοπέλια τα Τ63 βγαίνουν στο πίσω μέχρι 130 φάρδος. Θα κάνουν;

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29/04/12, 19:06
από manos13
στην κατασταση που ειμαι δεν μπορω να γραψω κατι σοβαρο,αλλα το μονο που μπορω να σου πω ειναι ΜΠΡΑΒΟ τρομερη αγορα αλλα πουλησετο να παρεις ενα 520.... :D :D :D :D (οκ πλακα κανω).....καλα χιλιομετρα να εχεις (τα λαστιχα για μενα ειναι κατι σχετικο αναλογα πως οδηγει ο καθ ενας....ψαξε να βρεις αυτο που κολαει στο δικο σου στυλ και δεν σε χαλαει στην οδηγηση)

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29/04/12, 19:35
από @topos

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29/04/12, 21:09
από Markas
Υποθέτω πως άχρηστο λάστιχο δε βγάζει πια καμιά εταιρία.
Για εμένα τουλάχιστο σκασίλα μου αν το ένα αποδίδει 100% και το άλλο 101% σε πολύ εξειδικευμένες συνθήκες, για εμένα μετράνε άλλα.
Έχει σημασία να αντέχει αρκετά, να μην τρυπάει με το παραμικρό (εκεί παίζει ρόλο και η σαμπρέλα) και να είναι φτηνό έτσι ώστε να μη με νοιάζει να κάνω και καγκουριές.
Και αν πάω 55 χιλιόμετρα ανά ώρα κατά μέσο όρο και όχι 56-57 δε χάθηκε ο κόσμος, θα με περιμένει η παρέα...

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29/04/12, 21:25
από nikosp
Markas έγραψε:Υποθέτω πως άχρηστο λάστιχο δε βγάζει πια καμιά εταιρία.
Για εμένα τουλάχιστο σκασίλα μου αν το ένα αποδίδει 100% και το άλλο 101% σε πολύ εξειδικευμένες συνθήκες, για εμένα μετράνε άλλα.
Έχει σημασία να αντέχει αρκετά, να μην τρυπάει με το παραμικρό (εκεί παίζει ρόλο και η σαμπρέλα) και να είναι φτηνό έτσι ώστε να μη με νοιάζει να κάνω και καγκουριές.
Και αν πάω 55 χιλιόμετρα ανά ώρα κατά μέσο όρο και όχι 56-57 δε χάθηκε ο κόσμος, θα με περιμένει η παρέα...



:clap: :thumbsup:

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01/05/12, 22:22
από MANU KTM950
KostasT έγραψε:Κοπέλια τα Τ63 βγαίνουν στο πίσω μέχρι 130 φάρδος. Θα κάνουν;


ναι ρε φιλε κανουν και παρακανουν
και νομιζω οτι ο Ιακωβος με το Afrika εχει ενα ζευγαρι που το πουλαει φτηνα......ο sugariadis θα ξερει καλυτερα

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01/05/12, 23:34
από cuckoos
Φίλε μου καλορίζικο και καλοτάξιδο.

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02/05/12, 00:00
από @topos
MANU KTM950 έγραψε:
KostasT έγραψε:Κοπέλια τα Τ63 βγαίνουν στο πίσω μέχρι 130 φάρδος. Θα κάνουν;


ναι ρε φιλε κανουν και παρακανουν
και νομιζω οτι ο Ιακωβος με το Afrika εχει ενα ζευγαρι που το πουλαει φτηνα......ο sugariadis θα ξερει καλυτερα


Εαν ειναι απο africa δεν νομιζω πως κανουν,το dr εχει 18αρα ζαντα πισω. :)

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/05/12, 00:43
από africanomanolis
Κώστα....καταρχην καλοριζικο και απο μενα...το μηχανακι φαινεται καλο απο τις φοτος και θεωρω οτι ειναι καλη επιλογη!!!
Η γνωμη μου ειναι να το πας καμια βολτα πρωτα στα χωματα να δεις αν σε βολευει και αν τα πατε καλα οι δυο σας οπως ειναι τωρα,
αν μπορεις να το οδηγησεις στο χωμα???,να δεις ροπες ... να μαθεις το βαρος του τον ογκο του και την ροπη του μιας και μεχρι τωρα
η μηχανη που οδηγας δεν εχει καμια σχεση !!!!αν δεις οτι ολα προχωρανε και γουσταρεις τοτε χωσε χρημα σε λαστιχα και οτι αλλο
γουσταρεις!!!Αυτη ειναι εμενα η γνωμη μου!!!!!καλοριζικο και παλι φιλαρακι !!!!




ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ επιβαλεται και κερασμα να ξερεις ε!!!!(πλακα κανω)€!!!! :P ^_^ :lol :shout: :)

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/05/12, 13:01
από KostasT
Μανώλη είναι γεγονός ότι πρέπει να μαθω το μηχανάκι, αλλά ο σκοπός που το πήρα είναι να μπαίνω χώμα. Σίγουρα θα το πάω καλύτερα από το μεγάλο! Λάστιχα ούτως ή άλλως πρέπει να αλλάξω γιατί αυτά που έχει είναι κουρέλια! Βασικά από ότι βλέπω έχω και πρόβλημα στο καρμπυλατέρ. Φτύνει βενζίνη από ενα σωληνάκι που μάλλον είναι υπερπλήρωση. Οπότε θα χρειαστώ και μάστορα. Αν μπορεί να προτείνει κανέναν κάποιος θα το εκτιμούσα! :D

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03/05/12, 23:17
από @topos
KostasT έγραψε:Μανώλη είναι γεγονός ότι πρέπει να μαθω το μηχανάκι, αλλά ο σκοπός που το πήρα είναι να μπαίνω χώμα. Σίγουρα θα το πάω καλύτερα από το μεγάλο! Λάστιχα ούτως ή άλλως πρέπει να αλλάξω γιατί αυτά που έχει είναι κουρέλια! Βασικά από ότι βλέπω έχω και πρόβλημα στο καρμπυλατέρ. Φτύνει βενζίνη από ενα σωληνάκι που μάλλον είναι υπερπλήρωση. Οπότε θα χρειαστώ και μάστορα. Αν μπορεί να προτείνει κανέναν κάποιος θα το εκτιμούσα! :D


Απλα θα αναφερω οτι ειχα θεμα με τα καρμπυρατερ(τρομακτικη καταναλωση,αρχικα ειχα 10,5/100) του κλε και ειχα αλλαξει 2 μαστορους που με αλλεπαλληλες προσπαθειες καταφερανε να το ριξουν στα ~7,5-7,0 και παραλληλα "φιμωθηκε" αρκετα ο κινητηρας.
Μετα απο επισκεψη στον Διγενη μου ειπε τι ακριβως εφταιγε και πλεων εχω δει και 4,5λ/100 με δικαβαλο στην πρωτομαγιατικη βολτα που στην Αγ.Γαληνη.
Εαν θελεις τηλεφωνο κτλ απλα στειλε πμ.

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04/05/12, 11:52
από MANU KTM950
KostasT έγραψε:Μανώλη είναι γεγονός ότι πρέπει να μαθω το μηχανάκι, αλλά ο σκοπός που το πήρα είναι να μπαίνω χώμα. Σίγουρα θα το πάω καλύτερα από το μεγάλο! Λάστιχα ούτως ή άλλως πρέπει να αλλάξω γιατί αυτά που έχει είναι κουρέλια! Βασικά από ότι βλέπω έχω και πρόβλημα στο καρμπυλατέρ. Φτύνει βενζίνη από ενα σωληνάκι που μάλλον είναι υπερπλήρωση. Οπότε θα χρειαστώ και μάστορα. Αν μπορεί να προτείνει κανέναν κάποιος θα το εκτιμούσα! :D


θα το φερεις να το δουμε ρε επιτελους :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful:
το χεις μεσα να μην στο ματιασουμε ρε ???? Μηπως πρεπει να κανουμε καταδρομικη για να το δουμε..... 8-| 8-| 8-| 8-|
εγω θα σε εχω φιλο ακομα και με μερικες σκουριασμενες βιδες στο μοτοσακο σου χαχαχαχαχαχαχα.

DR 650 SE 2004

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04/05/12, 12:01
από KostasT
MANU KTM950 έγραψε:
KostasT έγραψε:Μανώλη είναι γεγονός ότι πρέπει να μαθω το μηχανάκι, αλλά ο σκοπός που το πήρα είναι να μπαίνω χώμα. Σίγουρα θα το πάω καλύτερα από το μεγάλο! Λάστιχα ούτως ή άλλως πρέπει να αλλάξω γιατί αυτά που έχει είναι κουρέλια! Βασικά από ότι βλέπω έχω και πρόβλημα στο καρμπυλατέρ. Φτύνει βενζίνη από ενα σωληνάκι που μάλλον είναι υπερπλήρωση. Οπότε θα χρειαστώ και μάστορα. Αν μπορεί να προτείνει κανέναν κάποιος θα το εκτιμούσα! :D


θα το φερεις να το δουμε ρε επιτελους :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful: :ireful:
το χεις μεσα να μην στο ματιασουμε ρε ???? Μηπως πρεπει να κανουμε καταδρομικη για να το δουμε..... 8-| 8-| 8-| 8-|
εγω θα σε εχω φιλο ακομα και με μερικες σκουριασμενες βιδες στο μοτοσακο σου χαχαχαχαχαχαχα.


Πρόεδρε μου έχει βγάλει ζημιά χοντρή το καρμπυρατερ!!! Τρέχει βενζίνη συνεχώς και πολύ!!! Δεν μπορώ να το κυκλοφορήσω ακόμα δυστυχώς, λόγω διαρροής. Μόλις το φτιάξω θα το φέρω το υπόσχομαι!! ;) ;)