ΚΤΕΟ
Σήμερα πέρασα τη μηχανή μου από κτεο και μιας και είπα να σας περιγράψω την εμπειρία μου, μιας και δεν έχω αμάξι αυτή ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα . Λοιπόν το πράγμα όπως όλοι ξέρετε είναι καθαρά εισπρακτικό. Να τσεπώνουν τα 35 ευρά και τίποτα άλλο. Στο ι-κτεο που πήγα η δικιά μου ήταν η πρώτη μηχανή που περνούσε και όπως φαντάζεστε δεν υπήρχε κάποιος να ξέρει ακριβώς τη πρέπει να κάνει.
Στα του ελέγχου για τις μηχανές με άδεια πριν το 2000 δεν ελέγχονται καυσαέρια, στις άλλες όταν έρθει η ώρα τους θα δείξει . Έπειτα πάμε στον έλεγχο τον φρένων που δε νομίζω κανένας από εμάς που σέβεται τον εαυτό του θα τα έχει σε τόσο κακή κατάσταση (σημείωση εκεί παρατήρησα πως προκαλείτε μια άλφα φθορά στο ελαστικό) ώστε να έχει πρόβλημα. Φώτα και εκεί πάλι βάζουν ένα μηχάνημα και "ελέγχουν". Και τέλος γίνετε ένας οπτικός έλεγχος. Κοιτάζουν αριθμό πλαισίου και κινητήρα, αν υπάρχουν διαρροές, το τιμόνι (τώρα τη κατάλαβε από το τιμόνι μόνο βλέποντας το δε ξέρω), κατάσταση ελαστικόν (αυτό και αν δε το ξέρουν να το ελέγξουν τα λάστιχα μου φωνάζουν πως θέλουν άλλαγμα και αυτοί τα είδαν ελαφρώς φθαρμένα ) και αν δουλεύουν φλάς και κωλοφάναρο.
Επειδή ήμουν πρώτος τους καθόμουν εγώ πάνω στη μηχανή κατά τον έλεγχο, τώρα στο μέλλον όταν ξεψαρώσουν μπορεί να το κάνουν μόνοι τους. Με ένα καλό πλύσιμο να μη φαίνονται πολλά πολλά (πχ διαρροές) και κάθε μηχανή που ο αναβάτης της την προσέχει για να μη φοβάται ο ίδιος να πεθάνει περνάει ΑΝΕΤΑ. Το 35αρι να πέφτει και τίποτα άλλο